Plaats een AR-kaart op een plat oppervlak…
Kijk hoe games recht voor je neus tot leven komen in drie dimensies! Gebruik je Nintendo 3DS-systeem om te kijken naar de AR-kaart met het vraagteken die bij je systeem is geleverd, en je ziet hoe er op een magische manier een kubus uit de kaart komt. En daar blijft het niet bij. Je zult nauwelijks geloven wat er allemaal in 3D voor je ogen verschijnt...
In deze game verschijnen er kleine Mii-personages voor je in beeld. Je kunt 3D-foto's van ze maken, alsof ze werkelijk in je omgeving aanwezig zijn. Soms zit er een op een boek, of kijkt een klein Mii-personage naar jou op om te poseren. Je kunt hun gezichtsuitdrukkingen veranderen en foto's van ze maken alsof ze op je hand zitten!