Kleuren
Deze speciale hardware-bundel bevat een New Nintendo 2DS XL Animal Crossing Edition-systeem, een microSD-kaart (4 GB) waarop Animal Crossing: New Leaf - Welcome amiibo al is geïnstalleerd en een Nintendo 3DS-voeding.
Inclusief een wit New Nintendo 3DS-systeem met een voorgeïnstalleerd exemplaar van Animal Crossing: Happy Home Designer, een unieke set covers en een speciale amiibo-kaart.