Op de systemen in de Nintendo 3DS-familie staan al twee StreetPass Mii-park-spellen geïnstalleerd: Puzzelruil en Mii in misère. Wissel gegevens uit met allerlei mensen en ontmoet zo veel mogelijk nieuwe Mii-personages om puzzels vol te maken en een spannende reis te ondernemen waarin je de koning of koningin probeert te redden!
Verzamel puzzelstukjes van andere spelers en maak hiermee afbeeldingen van je favoriete Nintendo-series. Als je een puzzel klaar hebt, ontgrendel je een 3D-afbeelding* of animatie. Gebruik de draaiknop om de scène vanuit een andere hoek te bekijken! Voor een puzzel die je nog niet hebt voltooid, kun je ook een willekeurig puzzelstukje kopen met speelmunten. Maar op deze manier kun je nooit alles verzamelen, omdat je de roze puzzelstukjes alleen van andere speler kunt krijgen!