Week één
In Kirby's Dream Land 3 neemt de roze held het eens te meer op tegen King Dedede. Absorbeer vijandelijke krachten en roep de hulp in van vriendelijke dieren - of Gooey met zijn elastische tong, die bestuurd kan worden door een tweede speler.
In Kirby's debuut op een spelsysteem voor thuis, neemt hij het op tegen King Dedede, die de magische sterrenstaf heeft gestolen en gebroken. Gebruik 20 speciale vaardigheden en geniet van bonuslevels en minigames tijdens het redden van Dream Land!
Van links naar rechts, in de diepte en terug... Het kan allemaal in Kirby: Triple Deluxe voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Een kleurrijk avontuur, een nieuwe Hypernova-kracht en twee geweldige minigames zorgen voor driedubbel plezier!