Games waarmee het een feest wordt deze winter!
Sportieve spellen, retroraces, bordspellen boordevol belevenissen… en nog veel meer! Raak in een feeststemming met deze Nintendo Switch-multiplayergames.
Maak er een groot feest van met Super Mario Party Jamboree! Leef je uit op zeven nieuwe en terugkerende spelborden, en ga de strijd aan in meer minigames dan ooit tevoren in the grootste Mario Party-game ooit!
Ga voor de overwinning met een afslag, trap of smash in Nintendo Switch Sports! Nodig familie en vrienden uit, grijp een Joy-Con-controller en gebruik echte bewegingen om in actie te komen in acht verschillende sporten: tennis, bowling, golf, voetbal, basketbal, volleybal, badminton en chanbara!
Ga meer dan 150 retro-speedrun-uitdagingen aan in Nintendo World Championships: NES Edition. Breng acht spelers samen voor de lokale multiplayerstand om te zien wie er het beste is in individuele uitdagingen of pakketten van uitdagingen. Scherp je vaardigheden aan en kijk of jij het in je hebt om kampioen te worden!
Speel de grootste Mario Kart-game tot nu toe met Mario Kart 8 Deluxe. Speel met tot wel vier spelers op een gedeeld scherm en race over land, onder water, door de lucht en zelfs langs muren en plafonds op maar liefst 48 circuits.
Schud, sla, dans, wiebel en buig in meer dan 200 bliksemsnelle microgames met bewegingsbesturing in WarioWare: Move It! Laat je met tot wel vier spelers van je gekste kant zien en speel allerlei verschillende minigames vol leuke scenario's en nog leukere bewegingen!