Put a friendly face right into the action with a frantic game of Face Raiders! Take a photo of yourself, a friend or family member, and watch it multiply into a battalion of flying enemies you have to take down by firing some well-aimed balls into their mouths. If you have photos of friends or family saved in your photo album, Face Raiders may also turn these into airborne opponents, with achingly funny results.
The action takes place against the backdrop of wherever you actually are, be it at home, in the office or the park. To play, you'll need to move 360º with your Nintendo 3DS or 2DS system, physically turning to search and aim high and low, taking out your targets.
You can also build up your own "Face Collection" by taking photos of lots of different people to ensure your enemies are as varied as possible. Face Raiders makes a fun-packed experience for any type of gamer, so use the "Share the Fun!" mode to let everyone have a go.