View our guide for transferring from a Nintendo 3DS to a Nintendo 3DS XL system here.
Do you have a nice collection of downloadable games and applications sitting on a Nintendo DSi, Nintendo DSi XL or even another Nintendo 3DS family system? Keep your library together by performing a system transfer and moving your content* to your new handheld.
View our guide for transferring from a Nintendo 3DS to a Nintendo 3DS XL system here.