“Is my child playing video games too much?”
As a parent, it's not always easy to keep an eye on your children's time spent with entertainment devices. The Nintendo Switch Parental Controls smart device app is a free smart device app which you can link with Nintendo Switch to easily monitor what and how your children are playing. If you do not have a smart device you can also set certain restrictions on Nintendo Switch directly.
Apple, the Apple logo, iPhone, and iPad are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. App Store is a service mark of Apple Inc.