Get in the Halloween spirit with these Nintendo Switch treats!
Settle in with your Nintendo Switch for a Halloween full of ghoulish games, eerie events and more! From a sinister Splatfest to haunted mansions and ghostly golf courses, there’s something for everyone this spooky season. Let’s get this party startled!
Splatoween is paying a visit to Splatoon 3! Fight for your favourite fantasy figure – Wizard, Knight or Ninja – when this Splatfest comes a-knocking from October 26th, 01:00 until October 27th, 23:59 (UK time).
Join the faint-of-heart hero Luigi on a spooky quest in Luigi’s Mansion 2 HD. Explore haunted mansions that are screaming and teeming with troublemaking ghouls and paranormal puzzles!
Until October 31st in Pokémon Scarlet and Pokémon Violet, challenge the Shadow Pokémon Gengar in 5-star Tera Raid Battles and keep an eye open for mass outbreaks of Ghost-type Pokémon!
Want to play a game? This year’s frightening festivities bring the explosive Boom Billy, a rideable chainsaw, the return of Horde Rush and plenty of Quest rewards like the Jack-o'-Drifter Contrail and Great Scarecrow Glider.
Jack will return to your Animal Crossing: New Horizons island on October 31st! Prepare for his visit by planting a pumpkin patch, crafting creepy décor and buying candy from Nook’s Cranny ahead of the big night.
The spookiest season is back until November 5th with Falloween 2024! Team up with trickers or treaters as the terrifying Treat Thieves event returns with plenty of goodies waiting to be unlocked.
Complete Challenges for sinister rewards in Haunted Hallows, bringing Spidey style to soccar until November 5th!
The Trick-or-Treat in-game event returns in Disney Dreamlight Valley until October 31st! Gather Candies for seasonal rewards and get a crafting recipe for Mickey’s Halloween Candy Bowl!
You can get Darkrai's Unite license and Holowear in Pokémon UNITE's Halloween event until November 12th.
Who is Emio? Put your investigative instincts to the test to solve the tragic murder of a junior high school student in this dark, twisted thriller: Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club.
Give your PC, tablet and smartphone a spooky makeover with this free wallpaper, available as a My Nintendo reward!