Wii U
The Avengers aren’t the only ones doing the assembling in LEGO Marvel Super Heroes! When Dr Doom gathers a horde of super villains together to create the ultimate weapon, Nick Fury summons super heroes from around the globe to unite and fight off the band of bad guys! Can the world’s greatest heroes overcome the combined might of Dr Doom, Loki, Dr Octopus and many more to save the planet?
In a galaxy far, far away, Rebel Angry Birds are flocking against the evil Imperial Pigs to save the universe! Rebel spies have uncovered secret blueprints for the Pig Empire’s ultimate weapon, the Pig Star, and launched a plan to stop the porcine menace. Join the Rebellion and help strike back at the Empire in Angry Birds Star Wars on Wii U!
LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril (download version of packaged software)
Stop Dr Doom and explore an open world New York City with over 150 super heroes and super villains in LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril on Nintendo 3DS!
Angry Birds Trilogy combines three games – Angry Birds, Angry Birds Seasons and Angry Birds Rio – into one puzzle game package for Nintendo 3DS. Players use the Touch Screen to aim and launch coloured birds from a slingshot, with the goal being to knock down structures and squash the naughty pigs inside. Use each bird's unique abilities to get the highest score possible and earn stars along the way.