Weekly download news
This week, a number of games from The Legend of Zelda series will be on sale for My Nintendo users as part of our The Legend of Zelda Weeks 2017 Sale. Even if you’re not a My Nintendo user yet, you can still get discounts on The Legend of Zelda Nintendo 3DS HOME Menu themes and add-on content!