H2x1_News_Mar10Day_2GP_enGB.jpg
Whether he’s saving the Mushroom Kingdom from Bowser’s minions or freeing Princess Peach from Bowser himself, Mario’s adventures never seem to end! From a cap-tivating, globe-trotting journey in Super Mario Odyssey to side-scrolling sprees in New Super Mario Bros. U Deluxe, Mario continues to run, jump and stomp his way to restoring peace to the land!
Mario’s not all about being the hero – he gets involved in regular escapades too! From antic-filled racing thrills in Mario Kart 8 Deluxe to throwing the biggest bash in Super Mario Party, his range of talents can clearly be seen by all!
In Super Mario Maker 2 for Nintendo Switch, players can create the Super Mario courses of their dreams, with access to even more tools, items and features. Coming June 2019!