Het is heel makkelijk om je downloadcodes voor Mewtwo te gebruiken.
Voordat je verdergaat, moet je zorgen dat beide spellen zijn bijgewerkt naar versie 1.0.6, door de software-update te installeren die op 15 april 2015 beschikbaar werd. Ga naar onze klantenservice om te lezen hoe je de software-update downloadt voor Super Smash Bros. for Wii U of hoe je de software-update downloadt voor Super Smash Bros. for Nintendo 3DS.
Ga in Super Smash Bros. voor Nintendo 3DS naar de winkel voor aanvullende content en voer je downloadcode in.
Als het downloaden is voltooid, kun je Mewtwo gebruiken in Super Smash Bros. for Nintendo 3DS!
Als de download geinstalleerd is, kun je Mewtwo gebruiken in Super Smash Bros. for Wii U!
Mewtwo is alleen beschikbaar in Super Smash Bros. for Wii U als het downloaden en installeren is voltooid. Je kunt dit proces volgen in het downloadbeheerscherm van het Wii U-menu of Wii U HOME-menu.