Veelgestelde vragen
Om lid te worden van Club Nintendo moet je ten minste één registreerbaar Nintendo-systeem of verpakt spel registreren op de website van Club Nintendo. In de verpakkingen van alle huidige Nintendo-systemen (behalve de Wii U) en de meeste Wii U-, Nintendo 3DS-, Wii- en Nintendo DS-spellen vind je een rode productregistratiekaart. Voer de afgedrukte code in in het Productregistratiegedeelte van de Club Nintendo-website en volg de instructies in beeld.
Houd er rekening mee dat het 24 uur kan duren voordat gedownloade software wordt weergegeven in Club Nintendo zodra je account is gekoppeld.
Voor downloadversies van games die in aanmerking komen, moet de vragenlijst op 20 januari 2015, 23:59 uur zijn ingevuld om in aanmerking te komen voor zowel de sountrack-cd als de downloadcodes, of op 31 maart 2015, 23:59 uur voor alleen de downloadcodes.
De cd is exclusief verkrijgbaar voor deelnemers die beide games vóór 20 januari 2015, 23:59 uur registreren. Je kunt de soundtrack-cd aanvragen tot 27 januari 2015, 23:59 uur.
Nee, iedereen die de soundtrack-cd vóór 27 januari 2015, 23:59 uur aanvraagt, krijgt een cd.