Het is hartstikke eenvoudig om een soundtrack-cd en gratis downloadcodes voor Mewtwo te ontvangen!
Deelnemers die vóór 20 januari 2015, 23:59 uur meedoen, kunnen zowel de soundtrack-cd als de gratis downloadcodes ontvangen. Deelnemers die tussen 21 januari 2015, 00:00 uur en 31 maart 2015, 23:59 uur meedoen, hebben alleen recht op de gratis downloadcodes.
Registreer in de hierboven vermelde periode zowel Super Smash Bros. for Wii U als Super Smash Bros. for Nintendo 3DS bij Club Nintendo, en vul de vragenlijsten in.
Log 24 uur later in bij Club Nintendo en klik op de actiebanner om verder te gaan. Je hebt dan recht op twee downloadcodes voor de extra vechter Mewtwo: een die je op de Wii U kunt gebruiken, en een die je op de Nintendo 3DS kunt gebruiken. Als je de twee games voor 20 januari 2015, 23:59 uur registreert, heb je ook recht op een soundtrack-cd.
Je kunt de soundtrack-cd tot 27 januari 2015, 23:59 uur aanvragen, en de downloadcodes tot 7 april 2015, 23:59 uur.
Je kunt de downloadcodes gebruiken om de extra vechter Mewtwo to downloaden, die je kunt gebruiken in Super Smash Bros. for Wii U en Super Smash Bros. for Nintendo 3DS. In onze uitleg over downloadcodes kun je lezen hoe je deze precies moet gebruiken.