Wat is een Nintendo Network ID?
Kan ik dezelfde Nintendo Network ID op meer dan één Nintendo 3DS-systeem koppelen?
Nee, dit is niet mogelijk. Je Nintendo Network ID is verbonden met je software en/of aanvullende content die je gekocht en gedownload hebt. Omdat de rechten voor het gebruik van gekochte software alleen van toepassing zijn op een enkel Nintendo 3DS-systeem, kun je je Nintendo Network ID slechts op één systeem koppelen.
Ik heb een Nintendo Network ID op mijn Nintendo 3DS gekoppeld. Kan ik de ID overdragen naar een nieuw systeem?
Let op: als er op het doelsysteem al een Nintendo Network ID is gekoppeld, dan moet je eerst de Nintendo Network ID van het doelsysteem wissen, voordat je de Nintendo Network ID van het bronsysteem op het doelsysteem kunt koppelen.
Ik heb een Nintendo 3DS-systeem waarop een Nintendo Network ID is gekoppeld, en ik wil mijn ID overdragen naar een nieuw systeem. Ik heb software naar mijn SD-kaart gedownload, maar dezelfde software is voorgeïnstalleerd op het nieuwe systeem. Wat gebeurt er na de overdracht met deze software?