StreetPass-games
Tientallen systemen van de Nintendo 3DS-familie zijn uitgerust met StreetPass-functionaliteit. Wissel gegevens uit om extra content te ontgrendelen, maak nieuwe manieren van spelen mogelijk en ontdek nieuwe unieke manieren om van je spellen te genieten, alleen met StreetPass voor Nintendo 3DS.
Zoek nieuwe vrienden of vijanden in Fire Emblem: Awakening, laat je huisdier zien aan andere spelers in nintendogs + cats en nog veel meer! Je kunt ook de volledige lijst van spellen die gebruikmaken van StreetPass bekijken.
Ga de baan op met allerlei nieuwe tegenstanders! Mario Kart 7 wisselt Mii-personages, spelernamen en informatie over de community uit. Ook kun je ghostgegevens uitwisselen, zodat je meteen de tijden kunt verbeteren van spelers die je tegenkomt!
Bouw een complete community met StreetPass! Als je langs iemand wandelt die Animal Crossing: New Leaf speelt, worden de gegevens over zijn huis gedeeld en toegevoegd aan de Happy Home Showcase. Neem een kijkje en laat je inspireren door de stijlkeuzes. En zie je een leuk voorwerp, dan kun je die meteen zelf bestellen!
Neem het op tegen andere spelers in StreetSmash! Als twee Super Smash Bros. for Nintendo 3DS-spelers elkaar tegenkomen, wisselen ze automatisch vechtersmunten uit. Gebruik StreetSmash en zet je eigen vechtersmunt in om de munten van je tegenstanders van de kaart te vegen!
Roep de hulp in van andere spelers! Als je onderweg een andere Monster Hunter 4 Ultimate-speler tegenkomt, dan kan deze taken voor jou uitvoeren. Verzamel de Guild Cards van andere jagers, huur ze in voor een opdracht, en strijk vervolgens de beloning op!
Laat iedereen je geliefde huisdieren zien! Wissel je favoriete foto's van je schattige vrienden uit en kies een cadeau dat je automatisch aan iemand geeft als je ze tegenkomt. Wie weet verschijnen hun Mii-personage en huisdier wel in je spel: tijdens een wandeling, in het park of als een tegenstander bij een wedstrijd!