Het Hanabi Festival keert terug!
Het Hanabi Festival op de Virtual Console is terug – met een nieuwe reeks klassieke spellen, nu voor het eerst in Europa beschikbaar!
Het Hanabi Festival is genoemd naar het Japanse vakantieseizoen, dat beroemd is om zijn vuurwerkshows en gewoonlijk in de zomer plaatsvindt. We brengen in juli een explosieve collectie spellen uit om je Wii-systeem in vuur en vlam te zetten!
Mocht je de eerdere edities van het Hanabi Festival hebben gemist: alle spellen die toen zijn uitgebracht, zoals Super Mario Bros.: The Lost Levels, Sin And Punishment, Super Mario RPG en nog vele andere, zijn nog steeds beschikbaar!
Houd er rekening mee dat sommige Hanabi Festival-spellen een kleine hoeveelheid Japanse schermtekst bevatten. Je hoeft echter geen Japans te kennen om ze te kunnen spelen!
Beleef het gouden tijdperk van schietspellen opnieuw met de terugkeer van het klassieke Gradius, exclusief voor WiiWare! Deze gloednieuwe titel is voorzien van retro-graphics, evenals vijanden en wapens die geliefd zijn bij fans. Daarnaast bevat het zelfs een scorebord waarmee je je scores kunt laten zien aan spelers van over de hele wereld via de Nintendo Wi-Fi Connection!
Volg een geschiedenisles zoals je die nog nooit hebt gezien! Reis met Kubi de Bit Boy door de zes videogame-tijdperken, van 4-bit doolhoven tot 128-bit driedimensionale werelden. Je kunt ook samen met een vriend spelen, in de coöperatieve stand voor twee spelers!
Voer het bevel over een groep trouwe vrijheidsstrijders en onderneem een grootse veldtocht om het land te bevrijden uit de greep van een kwaadaardig keizerrijk! Deze versie is oorspronkelijk alleen uitgebracht in Japan en Noord-Amerika.
Brain Challenge is jouw persoonlijke hersentrainer. Stimuleer je grijze massa met leuke oefeningen die je helpen met het verdrijven van stress en het bestrijden van verveling. Daarnaast kun je de camera van de Nintendo DSi gebruiken om de software te personaliseren met je eigen foto's!
Verander je Nintendo DSi in een klok voor op je bureau of een wekker, compleet met Super Mario Bros.-beelden en -muziek in NES-stijl… of gebruik de geluiden die je zelf bewaard en bewerkt hebt in Nintendo DSi Sound. Je kunt zelfs Mario laten springen en hem munten laten verzamelen!
Mario maakt rekenen leuk! Deze calculator met aller er op en er aan heeft een Super Mario Bros.-thema en bevat ook een handige eenheidsomrekenfunctie om verschillende meeteenheden voor bijvoorbeeld lengte, snelheid en temperatuur mee om te rekenen.