Pokkén Tournament DX
Beleef intense Pokémon-gevechten op elk moment en overal! Herontdek de eerste avonturen in Johto met een trio van Pokémon-games, vanaf vandaag beschikbaar voor de Nintendo Switch en de diverse Nintendo 3DS-systemen.
Neem het gevecht overal mee naartoe en daag iedereen uit met Pokkén Tournament DX, een intense Pokémon-vechtgame voor de Nintendo Switch! Bestuur meer dan twintig Battle Pokémon zoals Decidueye en stuur een storm van ongenadige moves op je vijand af in spannende wedstrijden! Met de Nintendo Switch kun je je tegenstanders ook online tegenkomen.* Of een Joy-Con aan een vriend zodat je altijd, overal en met iedereen kunt spelen!
Pokémon Gold Version en Pokémon Silver Version zijn nu beschikbaar voor de diverse Nintendo 3DS-systemen. Verken de bloeiende regio Johto, daag Gym Leaders uit en kom tientallen Pokémon tegen zoals de Legendary Pokémon Raikou, Entei en Suicune.
Om de release van Pokémon Gold Version en Pokémon Silver Version op de diverse Nintendo 3DS-systemen te vieren is er een speciaal Mii-personage onderweg naar StreetPass Mii-park!
Tot 22 oktober is Junichi Masuda, de producer van Pokémon Sun en Pokémon Moon beschikbaar in StreetPass Mii-park. Hij zal ook een gouden broek dragen om de gelegenheid te vieren!