Een nieuwe Nintendo Direct-presentatie wordt op donderdag om 23:00 uur uitgezonden
7 maart 2018 - Zet het in je agenda: deze week kom je meer te weten over games voor de Nintendo Switch en de verschillende Nintendo 3DS-systemen, dankzij een nieuwe Nintendo Direct-presentatie met onder andere nieuwe informatie over Mario Tennis Aces.
Aanstaande donderdag, op 8 maart, is de presentatie vanaf 23:00 te zien op YouTube en de Nintendo Direct-website.