De Wii U GamePad is Nintendo's meest veelzijdige controller ooit. Dankzij de analoge sticks en de diverse knoppen kun je traditionele spellen met een ongelofelijke precisie bedienen, terwijl het touchscreen van 6,2 inch en de intuïtieve bewegingsbesturing zorgen voor innovatieve manieren van spelen die alleen mogelijk zijn op de Wii U.