Ontdek meer over de revolutionaire controller van de Wii U in het interview
De Wii U GamePad is een nieuwe controller die exclusief ontworpen is voor de Wii U en de traditionele barrières tussen spellen, spelers en de tv opheft door een tweede venster op de spelwereld te bieden.