Gegevensoverdracht
Staat er nog een mooie verzameling gedownloade spellen en applicaties op je Nintendo DSi, Nintendo DSi XL of een ander Nintendo 3DS-systeem? Houd je verzameling bij elkaar door met een gegevensoverdracht je content* naar je nieuwe systeem te verplaatsen.