Dromen kunnen werkelijkheid worden! Sora uit KINGDOM HEARTS mengt zich op 19 oktober als de laatste DLC-vechter in de strijd in Super Smash Bros. Ultimate!
Super Smash Bros. Ultimate-director Masahiro Sakurai heeft in de laatste videopresentatie Sora uit de doeken gedaan als de laatste toevoeging aan het roster. Ook heeft hij de laatste Mii-vechterskostuums laten zien, waaronder Doom Slayer, evenals diverse ongelooflijke statistieken over de game. Wist je bijvoorbeeld dat er sinds de release van de game meer dan 90 miljard knock-outs zijn uitgedeeld?!
Challenger Pack 11: Sora wordt op 19 oktober uitgebracht als onderdeel van Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol. 2 en als losse set. De set bevat ook het nieuwe level Vergeten Kasteel, negen muzieknummers, een route in de stand Klassiek en een DLC-spiritboard.
Vergeet niet dat Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass nog eens vijf DLC-vechters bevat, elk met een eigen level en meerdere muzieknummers: Banjo en Kazooie, Joker, Terry Bogard, de held en Byleth.
Piranha Plant is ook beschikbaar als DLC-vechter, naast diverse Mii-vechterskostuums zoals Sans uit UNDERTALE, Cuphead, Travis Touchdown, Bomberman, Shantae en nog vele andere.
Opmerking: de vechters in de Fighters Pass zijn niet inbegrepen in Fighters Pass Vol. 2, en de vechters in Fighters Pass Vol. 2 zijn niet inbegrepen in de Fighters Pass. De eerste Fighters Pass bevat Challenger Packs 1 - 5, en Fighters Pass Vol. 2 bevat Challenger Packs 6 - 11. Piranha Plant behoort niet tot de vechters uit de Fighters Pass of Fighters Pass Vol. 2.
Als je Super Smash Bros. Ultimate, de Fighters Pass, Fighters Pass Vol. 2 of een individueel Challenger Pack (ook de vechter Piranha Plant) digitaal koopt, ontvang je 2x gouden punten, die je kunt gebruiken als korting op je volgende digitale aankoop!
Opmerking: Mii-vechterskostuums maken geen onderdeel uit van de actie met dubbele gouden punten.