Game Boy Color
Game Boy Color is part of the range of portable powerhouses that revolutionised the way the world plays games. Over thirteen years, Game Boy has become the planet's most loved handheld with over 100 million units sold. Game Boy Color brings a ravishing rainbow of over 32,000 possible colours to the bright 44 x 39mm screen, along with twice the processing power of its monochrome sibling.
Nintendo have brought Game Boy Color to shop shelves in a range of irresistible colours. Purple, Green, Blue, Yellow, Clear Purple and even a Special Edition Pokémon Game Boy Color was added to the range!
Platformers, puzzle games, shoot-'em-ups, strategy - every game genre is catered for by Game Boy's huge library of mini classics. Game Boy Color games and original Game Boy cartridges are playable on Game Boy Color, giving you over 800 titles to choose from - including the phenomenal Pokémon range that's gripped the planet.
Look for the Game Boy Color icon on games that utilise Game Boy Color's unique capabilities.