Nintendo DSi
Discover the joys of built-in applications like Nintendo DSi Camera and Nintendo DSi Sound which allow you to play with your favourite photographs and have your personal podcasts and songs at the ready wherever you go. Personalise your system even further by exploring the Nintendo DSi Shop where you can use Nintendo DSi Points to purchase Nintendo DSiWare: an ever-growing selection of games and applications that make the most of the many features your system has in store.