Super Smash Bros. Spectator
...Replay. Replay enables players to record one entire match and replay it. That way, for example, you can play Target Smash!! mode and send a recording to your friends proving that, “hey man, I cleared this in just 5 seconds!” Of course, you can also use this for memorable Brawls and suchlike.
It’s a blast to watch impressive Smash Bros. battles. One of my personal sayings is that a fun game is one you can enjoy just by watching. Smash Bros. is truly one that’s fun to watch.
That’s why I hope players are looking forward to Spectator. I think this will be a big part of the new title.
Right. Super Smash Bros. Spectator. (laughs) With this feature, you can record a Brawl and share it once it’s been posted to Nintendo’s server. (See document)
Right. Because watching talented players compete at Smash Bros. tournaments is a lot of fun.
Memorable Brawls, like sports broadcasts on TV, can be sent to other Wii consoles.