Super Smash Bros.-vechtersactie: Veteranen
In een wereld waarin twee machtige draken heersen, dreigen duistere machten het koninkrijk der mensen te vernietigen. Ga op een spannend avontuur en beleef gevechten vol actie, strategie en gevaar in Fire Emblem: Awakening voor de Nintendo 2DS en 3DS.
Beleef klassieke side-scrolling actie à la Mario op de Nintendo 2DS of 3DS. Dit keer draait alles om goud! Mario en Luigi zijn namelijk op een missie om een miljoen gouden munten te verzamelen, terwijl ze door meer dan 80 levels rennen, springen en stampen. Met de nieuwe gouden vuurbloem kan Mario gouden vuurballen gooien, waardoor vijanden en blokken in glimmende munten veranderen en je dichter bij je doel komt.
Sonic Lost World is de eerste Sonic-game voor een handheld-systeem, met levels waar je volledig in 3D doorheen scheurt. Dit spel, dat exclusief is voor Nintendo 2DS en 3DS, bevat daarnaast Special Stages en Colour Moves. Je kunt het ook opnemen tegen je vrienden in verschillende lokale of online multiplayerstanden.
Tot vijf spelers kunnen gezamenlijk de tijd van hun leven hebben in een splinternieuw hd-avontuur. Terwijl tot vier spelers door het Paddenstoelenrijk kunnen rennen, springen en stampen met hun Wii-afstandsbediening, kan een andere speler het team te hulp schieten door boostblokken te plaatsen en vijanden uit te schakelen met de Wii U GamePad.
Gewapend met een breed scala aan bewegingen en vaardigheden sprint Sonic naar de Wii U in deze avonturengame vol actie. Ren, spring en race door continu veranderende, spectaculaire levels, en gebruik de dynamische bewegingen en verbeterde Colour Powers, die je kent uit Sonic Colours.
Pokémon Rumble U bevat alle 649 Pokémon die zijn ontdekt tot en met Pokémon Black Version 2 en Pokémon White Version 2 en honderden bewegingen die je in gevechten kunt gebruiken. Hoe meer Pokémon je verslaat, des te meer je er kunt gebruiken om je gevechtsstrategieën aan te scherpen. Leer van alle Pokémon de krachten en zwakke punten te gebruiken.