Wii U
De Avengers zijn niet de enigen die zich verzamelen in LEGO Marvel Super Heroes! Als Dr Doom een horde superschurken bijeen roept om het ultieme wapen samen te stellen, schakelt Nick Fury de hulp in van superhelden van over de hele wereld om een vuist te maken en de slechteriken een halt toe te roepen! Zijn de machtigste helden ter wereld genoeg om de gebundelde krachten van Dr Doom, Loki, Dr Octopus en nog vele anderen te kunnen weerstaan?
In een sterrenstelsel hier ver vandaan nemen de rebellerende boze vogels het op tegen de varkens van het keizerrijk, om het heelal te redden! Spionnen van de rebellen hebben de geheime blauwdrukken van het ultieme wapen van de varkens, de Pig Star, gevonden en de Angry Birds hebben een plan gelanceerd om de knorrende bredreiging het hoofd te bieden. Sluit je aan bij de opstandelingen en breng het keizerrijk gevoelige klappen toe in Angry Birds Star Wars voor de Wii U!
LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril (downloadversie van in de winkel verkrijgbare software)
Roep Dr Doom een halt toe en ontdek een vrij te verkennen New York City met meer dan 150 superhelden en superschurken in LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril voor Nintendo 3DS!
In Angry Birds Trilogy worden drie afzonderlijke titels – Angry Birds, en de spin-offs Angry Birds Seasons en Angry Birds Rio – samengebracht in één puzzelspel voor de Nintendo 3DS. Via het touchscreen kunnen spelers gekleurde vogels met een katapult lanceren, om constructies te slopen en de verraderlijke varkens te verpletteren. Gebruik de unieke vaardigheden van elke vogel om de hoogst mogelijke score te behalen en sterren te verdienen.