Bekijk de nieuwste Indie World-presentatie hierboven en ontdek welke indiegames er in aantocht zijn voor de Nintendo Switch. Van valsspelen om de top te bereiken in het Frankrijk van de 18e eeuw in Card Shark van Nerial tot het doorstaan van een ware uitputtingsslag om uit de hel te ontsnappen in Hades van Supergiant Games, er zijn voor ieder type gamer genoeg indiegames in aantocht. Een hoop games zijn bovendien direct verkrijgbaar!