Bekijk de Nintendo Direct Mini en ontdek de nieuwste info over Nintendo Switch-games en andere content voor 2020!
De nieuwste Nintendo Direct Mini zat propvol informatie over Nintendo Switch-games en andere content voor 2020, van een uitgebreide blik op Xenoblade Chronicles: Definitive Edition en BRAVELY DEFAULT II, tot de onthulling van nieuwe games als Good Job!, 51 Worldwide Games en collecties van populaire gameseries van 2K: XCOM 2, Borderlands en BioShock!
Volg ons op Twitter, YouTube of Instagram om volledig op de hoogte te blijven van al het Nintendo-nieuws. Je kunt ook lid worden van de Nintendo Switch-, Animal Crossing- en Super Smash Bros.-community's op Facebook!