Nintendo Switch-games in februari 2023
Benieuwd welke topgames er in februari zoal naar de Nintendo Switch komen? Bekijk deze selectie games en klik op titels die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Blanc vertelt het poëtische verhaal over een wolvenjong en een hertje die zijn overweldigd door een plotselinge sneeuwstorm. Werk lokaal of online samen met een tweede speler om de voetsporen van hun families te volgen op deze tocht met simpele, tekstloze gameplay.
Blijf in het ritme van de muziek terwijl er spannende gevechten met ritmische actie plaatsvinden. THEATRHYTHM FINAL BAR LINE bevat 385 tracks uit de FINAL FANTASY-serie, 104 klassieke personages en monsters, en online-multiplayer voor tot wel vier spelers.
Ga met de jeugdvrienden Colette en Lloyd op een diepgaande en fantastische reis om de wereld van de ondergang te redden in Tales of Symphonia Remastered, een complete HD-remaster van de actie-RPG die oorspronkelijk voor de Nintendo GameCube werd uitgebracht.
Het is aan jou om monsters te verzamelen en de orde in de wereld te herstellen in de RPG Digimon World: Next Order. Verken de wereld voor het eerst met twee Digimon-maatjes en train ze om zij aan zij te vechten in AI-gevechten.
De roze held is terug in Kirby’s Return to Dream Land Deluxe! Beleef bergen plezier met tot wel vier spelers of ga in je eentje op reis in deze luxe versie van het Wii-platformavontuur, nu met nieuwe vaardigheden, minigames en meer!
Er zijn nog meer games in aantocht voor de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van februari.