Kom meer te weten
Op mijn verzoek voegden jullie Miiverse20-functionaliteit toe aan SUPER MARIO 3D WORLD, en volgens mij hebben jullie daar iets ongebruikelijks mee gedaan.20. Miiverse: Een netwerkdienst die op systeemniveau is geïntegreerd in het Wii U-systeem en het mogelijk maakt dat mensen van over de hele wereld via hun Mii-personages met elkaar in contact komen. Mensen kunnen in de communities van hun favoriete spellen van gedachten wisselen door commentaren en tekeningen uit te wisselen.
We wilden altijd al iets met Miiverse doen, en ik heb ook geprobeerd wat dingen te posten, maar de wereld zit vol mensen die goed kunnen tekenen. Omdat ik zelf niet goed kan tekenen, kon ik er niet echt inkomen.
Ik begrijp het. Dat is een groot verschil tussen ons soort mensen, die een achtergrond in programmeren hebben en niet kunnen tekenen, en mensen als Miyamoto en Koizumi, die heel goed kunnen tekenen.
Dus was ik tijdens het programmeren op zoek naar een manier om dat op te lossen. Toen ik op een dag wat materialen bekeek, viel mijn oog op een lijntekening van Mario.
Ik vroeg me af of ik die kon gebruiken, en probeerde de data ervan in Miiverse te krijgen. Dat zag er best goed uit, en het team vond het ook leuk.
Het gebruik van de stempels doet denken aan Mario Paint22. Je kunt over dingen heen schrijven, dingen wissen en erbij tekenen.22. Mario Paint: Een tekenprogramma voor de Super NES dat in juli 1992 verscheen in Japan, en in december 1992 in Europa.
Meer dan 80. Sommige zeldzame exemplaren zitten in de tweede helft verstopt, dus als je die hebt gevonden moet je ze zeker gebruiken om op te scheppen!
En als je verbinding hebt gemaakt met internet, kun je ook van nieuwe spelmogelijkheden genieten.