Wii U
Art Academy: SketchPad is een uitgebreide tekenapplicatie waar iedereen van kan genieten - van beginners tot experts van alle leeftijden. Wees creatief met realistische besturing met de stylus en het touchscreen.
Ga op reis in een fantasierijke RPG in een sprookjeswereld in Child of Light. Neem het op tegen allerlei monsters en mythologische wezens in klassieke, turn-based gevechten.
Stel je voor dat je bent gestrand op een prachtig, onbewoond eiland. Alles wat nodig is om te overleven, voedsel, water en onderdak, ontbreekt. Je zult het eiland moeten ontdekken, een onderkomen moeten bouwen en gereedschappen moeten maken om te overleven.
King K. Rool heeft zijn zinnen gezet op het veroveren van Kong-eiland en enkel Donkey Kong en zijn behaarde makkers kunnen hem tegenhouden!
Met een diep, meeslepend verhaal, een gedetailleerde wereld en een weelde aan unieke mogelijkheden, is EartBound een epische, ongekend rijke RPG.
Ga achter het stuur zitten van een uitgebreide vloot voertuigen die de zwaartekracht trotseren, en neem deel aan bliksemsnelle racecompetities met 60 frames per seconde.
In het jaar 2560 is de grootste racecompetitie het F-ZERO-kampioenschap. Piloten uit de hele melkweg wagen hun leven in een supersnelle strijd tussen turbo-hovercrafts.
Kirby's Adventure, de enige Kirby-game die voor de NES is gemaakt, is een grensverleggende platformgame, beroemd door de introductie van Kirby's vaardigheid om de krachten van zijn tegenstanders te kopiëren. Kirby kan zijn vijanden te lijf gaan met laserstralen, vuur, een reusachtige hamer en meer.
Gehuld in mythe, rijk aan verkenning en voorzien van explosieve actie – drie klassieke Metroid-avonturen zijn samengebracht in één pakket en geven je de kans om de avonturen van premiejager Samus Aran in chronologische volgorde te beleven.
De gehele nanokosmos wordt bedreigd door het dodelijke Nanostray-virus. Laat je verkleinen tot microscopische proporties en ga de strijd aan met miljoenen dodelijke vijanden.
Spring over tonnen in de klassieker Donkey Kong, verzamel rupees in The Legend of Zelda, race op je achterwiel in Excitebike en nog veel meer!