Aireo FlightSimulator
Are you ready for takeoff? With the Aireo FlightSimulator, you'll experience the world from a new perspective. Take off from one of over 10,000 real airports and discover the world from above!
Global Adventure: Fasten your seatbelt and take off to explore the wonders of our Earth. Experience what it's like to be a pilot as you dive into the most breathtaking landscapes of this planet. From the majestic peaks of the Alps to the shimmering beaches of the Caribbean – the world is yours!
More Than 10,000 Airports: Land at the most iconic airports in the world! Test your skills on short landing strips, massive international airports, and remote island airfields. Each airport holds a new adventure and a new opportunity to perfect your skills.
Brand New Physics System: Immerse yourself in a completely new flight experience thanks to our new physics system. Feel the aerodynamics of your aircraft and master the challenges of the skies.
Real Satellite Images: With real satellite data, the Aireo FlightSimulator offers an authentic and detailed environment for your adventures.
Are you ready for a new adventure? Then get into the cockpit with the Aireo FlightSimulator and discover the freedom of aviation!