Arcade Archives ORDYNE
"ORDYNE" is a shooting game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1988.
Players take control of Doctor TOMARI and his assistant CHIN to rescue the doctor's lover KANA from the villainous KUBOTA.
The key to the game is using the crystals you get from defeating enemies to buy powerful weapons.