Bullet Runner
You will find a wide variety of BIG GUNS along the way, nail down brutal attacks, and mow down all the enemies to explore the vast world deeper and deeper on your mission to destroy the clone army.
Combine CRAZY MOVEMENT AND COMBAT MECHANICS to make your way through dynamic environments. Dodge, slide, swing and shoot your way to victory!