Maak kennis met de Chenso Club: een groeiende groep strijders die de wereld wil redden. Ze gebruiken de levenskracht van de buitenaardse wezens om energie te krijgen en hen op hun eigen terrein te verslaan. Laat je niet misleiden door hun lieftallige aanblik – ze zullen alles wat hun in de weg staat zonder aarzelen vernietigen.
Onze heldinnen wenden elk excuus aan om hun nieuwe krachten te benutten. Jij moet hun technieken beheersen, hun kracht vergroten en de wereld de macht van de Chenso Club tonen.