Destroy the world bundle
Your community was taken down by a heavy storm which caused an apocalypse and unleashed the living dead. Together with the other survivors, it is your task to rebuild and to allow that sustainable life can still be assured. Cultivate your farm and manage your restaurant to provide food and deal with all the zombies.
Join Rack on an epic adventure across a world filled with magic and wonder. Then watch in astonishment as Rack befouls, corrupts, slaughters, and brings about a general air of misfortune to everything and everyone he confronts. Chaos reigns in this top-down action adventure rpg that's infused with the intensity of a classic shoot 'em up.