Freud's Bones - The Game
Psychoanalyse Freud's patients and explore their unconscious to discover their hidden dreams, their obsessions and the causes of their deepest sexual disturbances.
Freud is being torn apart by a profound existential crisis. Exiled from psychoanalytic society, embroiled in controversial relationships, he lives every day in anguish, despite mending the souls of his patients, his own consciousness is unstable. In the night Egyptian artifacts in his office come to life, showing him threatening and disturbing philosophical puzzles and driving him to the brink of insanity.
Accompany him to the Eckman Café to meet patrons who could finance his projects or go on the nocturnal walks among the palaces in Vienna.