Gallery of Things: Reveries
Dive into a Dadaist journey, unravelling nature and technology mysteries in 36 captivating levels.
"Gallery of Things: Reveries" is a unique hidden object game deeply influenced by the whimsical and thought-provoking Dadaism art movement.
Spanning 36 levels, each stage is meticulously crafted to be a visual and intellectual challenge.
Players are immersed in montages that blend the surreal with the familiar, urging a deeper contemplation of the interplay between humans, nature, and technology.
This game is more than just a search-and-find challenge; it's an artistic journey that captivates the mind and stirs the soul.