Verdict Guilty
Neo Seoul has been hit with a wave of terrorist and crime attacks, only a few good officers remain willing to battle this new evil. Discover the dark secrets of Neo Seoul as you fight your way to uncover the truth. Choose your side cop or criminal, as you battle your way to unmask the evil syndicate crimelord himself.