ZooKeeper
Become a Zoo Keeper, manage and build the zoo of your childhood dreams! Take care of the animals and create ideal conditions for them. Grow your zoo, add extraordinary species and prepare amazing attractions for visitors.
Become the best Zoo Owner and build the greatest Zoo of all time! While creating your dream zoo, you can build structures and objects such as enclosures adapted to a given species of animal, additional attractions for visitors, alleys and decorations.
Bring back to life long-extinct reptile species and place them in your Zoo. When you become a successful zoo owner, nothing will stop you from achieving even more. Nobody will ever forget a zoo where they can see prehistoric animal species, and you can become the first to provide visitors with such an amazing opportunity.