In SnowRunner bestuur je machtige voertuigen en bedwing je extreme open landschappen met de meest geavanceerde terreinsimulatie ooit. Bestuur 40 voertuigen zoals een Ford, Chevrolet en Freightliner om je stempel te drukken op een ongetemde open wereld.