Indie World & Nintendo Direct: Partner Showcase – 27-08-2024
Bekijk de video bovenaan deze pagina om de dubbelshow met Indie World en Nintendo Direct: Partner Showcase te bekijken of scroll naar beneden om te zien welke Nintendo Switch-games er zijn aangekondigd.