Laat je team dankzij FC IQ spelen als de beste spelers ter wereld. Een update van de tactische basisbeginselen in de game zorgt voor meer strategische controle en meer realistische collectieve bewegingen op teamniveau, terwijl een nieuw AI-model, aangestuurd door gegevens uit de echte wereld, de tactieken van spelers beïnvloedt via gloednieuwe spelersrollen.
Met nieuwe toevoegingen aan de Managers en Spelerscarrière kun je de grootste verhaallijnen uit de echte wereld beleven met Live Startpunten*. Herschrijf de verhalen van eerdere ICONs met de teams van vandaag in Spelerscarrière. En speel voor het eerst een authentieke Vrouwencarrière-ervaring, waarbij je de controle neemt over een club of speler uit de beste vijf vrouwencompetities.
Dit spel bevat optionele in-game aankopen van virtuele valuta waarmee je virtuele in-game items kunt kopen, inclusief een willekeurige selectie virtuele in-game items.