Deel je favoriete websites met vrienden en familie door ze op het grote scherm te tonen of surf comfortabel en eenvoudig over het internet op de Wii U GamePad.
Verzamel iedereen rond de tv om video's te bekijken, vakantiekiekjes te delen en samen van het internet te genieten. Lees kleine letters met groot gemak op het scherm van de GamePad of surf over het internet, zonder de televisie te gebruiken.
Surf over het internet met de eenvoudige bediening van de Wii U GamePad. Scroll door pagina's, wissel van tabblad en typ berichten op het touchscreen.
Maak je internetervaring nog specialer met deze bijzondere functies. Toon video's op het grote scherm terwijl je verder surft op de GamePad om meer filmpjes uit te zoeken, of verberg een pagina achter een gordijn om deze als verrassing te bewaren.
Met de functie Ouderlijk toezicht op het Wii U-systeem is het eenvoudig om te bepalen welke inhoud online beschikbaar is in de webbrowser.