30 september 2016 – Beleef de mooiste game-momenten uit een historisch tijdperk in videogames met de Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System, vanaf 11 november verkrijgbaar in Europa. Zowel Nintendo-veteranen als nieuwkomers kunnen klassieke games beleven met nieuwe functies, zoals extra save-punten en beeldweergave in HD.
Het Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System laat spelers op nieuwe manieren genieten van klassiekers als Donkey Kong, Metroid, The Legend of Zelda en Super Mario Bros. 3. Elke titel heeft nu vier Suspend Points, zodat spelers niet meer bang hoeven te zijn om hun passwords - en daarmee voortgang - te verliezen. Met Suspend Points kunnen verschillende spelers hun spelvorderingen bewaren, terwijl solo-spelers de luxe hebben om op verschillende punten in hun spel hun vorderingen te bewaren. Bijvoorbeeld midden in een level, of vlak voor een lastig eindbaasgevecht.
Elke titel voor het Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System wordt weergegeven met een vloeiende 60Hz via de bijgesloten HDMI-kabel, waarbij de speler kan kiezen uit drie verschillende beeldweergaves. Spelers kunnen de actie laten verschijnen in de 4:3 verhouding van het originele NES-systeem, de CRT filter-beeldweergave kiezen voor de retro-look van een CRT TV met scanlijnen, of gaan voor de Pixel Perfect-stand, waarin elke pixel als perfect vierkantje wordt weergegeven.
Spelers kunnen terug in de tijd reizen en al deze functies bekijken in de Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System - A Blast from the Past-trailer die vandaag in première gaat.
Bezoek voor meer informatie onze officiële Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System-website, met een retro-coole look en geanimeerde beelden van klassieke Nintendo games, zoals Balloon Fight. Lees over de games die bij het systeem zijn inbegrepen, de inhoud van de verpakking, de ondersteunende accessoires en meer!
Speel klassieke games als nooit tevoren, inclusief extra save-punten en nieuwe beeldweergaves. Het Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System is vanaf 11 november verkrijgbaar in Europa.