Float Survival Simulator - Ocean Survivor
Embark on an unforgettable journey in Float Survival Simulator: Ocean Survivor, where each wave can bring new adventures or deadly threats. Stranded on a fragile raft with only a hook, you must gather resources, battle fierce predators, and transform your raft into a secure floating haven. Survive alone or with friends on this treacherous ocean quest!
Will you survive the dangers of the ocean and build a thriving sanctuary, or will the waves claim your fate? The ocean adventure of a lifetime awaits in Float Survival Simulator: Ocean Survivor!