Tiny Little Farm
Face unimaginable challenges, dealing with demanding customers and crows trying to eat your crops. Learn a variety of culinary recipes with the wide range of products you can grow on your grandparents' farm.
Take care of the animals and catch some fish, so you can relax when you leave your recipe burning in the pot.
Oh, and don't forget to end your day resting under the trees you planted yourself.